فروش اقساطی کرمان موتور تیر 1403

شرکت کرمان موتور از فروش اقساطی 3 محصول خود از روز شنبه 16 تیر خبر داد.

شرکت کرمان موتور برنامه دارد تا فروش اقساطی سه خودروی خود را ویژه تیر ۱۴۰۳ آغاز کند.

به گزارش عصر ایران، شرایط فروش این سه خودرو از ۱۶ تا ۲۴ تیر برقرار است و تا زمان تکمیل ظرفیت متقاضیان می توانند جهت خرید KMC T8، جک S3 و جک J4 به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند. در این طرح فروش موعد تحویل خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است. البته KMC T8 با موعد تحویل ۶۰ روز کاری به فروش می رسد. همچنین متقاضیان می توانند این سه خودروی کرمان موتور را با اقساط تا ۳۰ ماه خریداری کنند. سود تاخیر در تحویل هم ۳ درصد به صورت ماهانه اعلام شده است.

جک J4 با قیمت قطعی ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. پیش پرداخت خرید اقساطی این خودرو ۴۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. قیمت قطعی جک S3 هم ۹۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده و پیش پرداخت آن ۷۰۰ میلیون تومان است. برای خرید این خودرو شرایط فروش اقساطی ۱۸ و ۲۴ ماه به مشتریان ارائه می شود.

کرمان موتور قیمت قطعی KMC T8 را هم یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون اعلام کرده است. این خودرو با پیش پرداخت ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد و اقساط تا ۳۰ ماه برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین در برخی طرح های فروش KMC T8 خدمات ویژه هم به مشتریان ارائه می شود.

جدول فروش به شرح زیر می باشد:

فروش اقساطی سه خودروی کرمان موتور (+قیمت و جدول فروش)

 

جدول فروش جک S3

فروش اقساطی سه خودروی کرمان موتور (+قیمت و جدول فروش)

جدول فروش جک J4

فروش اقساطی سه خودروی کرمان موتور (+قیمت و جدول فروش)

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا