Volume 2, Issue 2 (10-2012)                   MEJDS (2012) 2: 8 | Back to browse issues page

XML Persian Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Salehi A, Soleymani M. مقایسه میزان اثربخشی دو روش فرنالد و سینا بر عملکرد خواندن کودکان دوزبانه دارای اختلالات خواندن پایه دوم و سوم دبستان شهرستان ارومیه در سال تحصیلی ۹۰-۸۹. MEJDS. 2012; 2 (2) :8-18
URL: http://jdisabilstud.ir/article-1-306-en.html
1- دانشگاه آزاد اسلامی، ارومیه. azadehsalehi59@yahoo.com
Abstract:   (9725 Views)
This article has no abstract.
Full-Text [PDF 420 kb]   (2201 Downloads)    
Type of Study: Original Research Article | Subject: Rehabilitation
Received: 2014/07/30 | Accepted: 2014/07/30

Add your comments about this article : Your username or Email:
Write the security code in the box

© 2015 All Rights Reserved | Middle Eastern Journal of Disability Studies

Designed & Developed by : Yektaweb